WarKey++ | The Perfect way to customize WarCraft Inventory Hotkeys

Warkey++WarKey++ is a user friendly and handy tool for Warcraft 3. It allows you to customize/set Warcraft 3 Inventory Hotkeys. You can remap your Inventory keys to any key you want. WarKey++ can run on Windows 7, Vista and XP without any problems. This tool has other great features too, check them out!



WarKey++ Features:

1. Supports Warcraft 1.26 patch and other previous versions.
2. Active/Disable Enemy/Ally HP bars.
3. Macro Hotkeys.
4. Quick Messages for Allied and All.
5. Disable Left [Win] Key.
6. Very simple and nice interface. Strong function.
7. Set Inventory Keys to, ALT+[1][2][3][4][5].
8. Program Hotkeys.
9. Makes mouse cursor stay in window while playing in Window Mode.

Warkey++

The great feature of WarKey++ is, it does not effect the chat system when you have hotkeys turned on (it will automatically disable warkey when typing).


Program Hotkeys:
- Active/disable "hotkey function" hotkey [Home]
- Active/disable "AI block mouse" hotkey [End]
- (Alt+[) Hotkey: show ally's hp bar
- (Alt+]) Hotkey: show enemy's hp bar
- (Alt+M) Hotkey: check current state of function
- (Alt+P) Hotkey: Pause/Resume "game"
- (Alt+F4) Hotkey: Quit Game

WarKey++ Download Links:
Warkey++ 6.6:
WarKey66_EN.rar (mirror 1)

Warkey++ 6.3:

WarKey63_EN.rar (mirror 1)

Warkey++ v6.2:

Warkey 6.2.zip (mirror 1)

573 Comments yet..:

«Oldest   ‹Older   201 – 400 of 573   Newer›   Newest»
Anonymous said...

in win 7, this program have some bugs. Btw, it's good.

Anonymous said...

does it work on 1.24e patch or does it only work on 1.24b

Anonymous said...

No its like a hack ..
Noobster ..-.-

Anonymous said...

this Warkey is not working for my Windows Vista and i don't know why???

Anonymous said...

ahahah Thnks. =)

REFEFEFEFEFE said...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA FAIL

Anonymous said...

HOW TO MAKE IT WORK!

Devendra Chaplot said...

where do we get warkeys for mac??

Anonymous said...

lolz haha.....

Anonymous said...

tnx warkey

Pro said...

This is helpful in my way of being the dota master.... tnx

Anonymous said...

guys it is suck ..
i cant open it ..
it says that it is already opened ...
what can i do ?
tried everything ..

Anonymous said...

thanks.

Anonymous said...

sitll way behind dotakeys even 1st version was better than this

Anonymous said...

replace NUM1 with Space but space action still active???

Anonymous said...

WOW!!...IT'S AMAZING... NOW IM ALWAYZ GODLIKE!!1

Anonymous said...

And what about mana bar ...


fail #

Anonymous said...

wew

Anonymous said...

ur so moron weak

Anonymous said...

weakzzzzzz

Anonymous said...

y is it not working in my pc
pls help me how to use this warkey

Anonymous said...

How can I use this Warkey in garena???

Anonymous said...

imba

Anonymous said...

mmmmmm-first blood !

Anonymous said...

to whom you are saying noov

Anonymous said...

can any body try 1 on 1 URSA vs Spirit Breaker?

Anonymous said...

oh really??

Anonymous said...

wahahaha all of you are so weak

Anonymous said...

Anonymous said...
ThIS IS NOT HACK ALMOST EVERYONE THAT PLAYS DOTA USES IT NOT HACK!! UNDERSTAND NOOBS ¬¬

1:11 AM

yeah but its lack of ability noob

Anonymous said...

o0o Rampage noobs

Anonymous said...

just put q,w,a,s,z,x no more.

Anonymous said...

wheee!...it good for the biggener!

Anonymous said...

hahah...yah! righT!

Anonymous said...

good job dude

Anonymous said...

monster godlike!!!!

Anonymous said...

wow weak

Anonymous said...

BOBO

Anonymous said...

to all players of dota use the new hotkeyzzzzzzzzz

Anonymous said...

noobs..

Anonymous said...

make new hotkeys for 1.25b patch plz

first blood!!

Anonymous said...

IS IT WORKING AFTER THE PATCH UPDATE?FOR ME ITS NOT WORKING FOR THE SPACE BUTTON!

Евгений said...

PFF

Anonymous said...

jarby

RAMPAGE

Anonymous said...

plz make new for the new patches

akritis1995 said...

pff hotkeys dont work for new patch!!plz make the new one fast so we can play!!!!!

Anonymous said...

does it work on 1.25b patch? cause ive got problems with it

Anonymous said...

how can i use warkeys if your hotkeys is on???

Eryati said...

multi kill

Anonymous said...

THANKS FOR THIS IYOT KEY! :) REALLY HELPED A LOT!

Anonymous said...

ur so boboness !! fucker ! HOTKEY is not a hack ! youre too weak in the world of dota ....

Anonymous said...

GooD hOtkey Huh

Anonymous said...

what is the advantage ogf using warkey+

Anonymous said...

noob... this is not a hack... its just a shorcut key asshole

Anonymous said...

it's working ty ^^

Anonymous said...

HOW TO SEND MESSAGE TO ALL AND ALLIES? I CANT UNDERSTAND THE INSTRUCTION. ALL MY MESSAGES SEND TO ALL..

please help me....

akritis1995 said...

new patch again...we need again new hotkeys..plz make fast!!!

Anonymous said...

under macro tab.. can add more active macro instead of 3 column only?

Anonymous said...

Well, cant use space as hotkey, so its suck for now

Anonymous said...

Where can I download a hotkey that's compatible for windows 7 pro.? :| HELP! :)

Anonymous said...

teach me how to download kotkeys

Anonymous said...

thanks

Anonymous said...

262'th blood haha ^__^

Anonymous said...

good first blood

Anonymous said...

guys 1 question after i extract this after a while it opened internet explorer and it was accessing some korean or chinese site,is this program spywere or malware ? or wth

Anonymous said...

its good. for my laptop.

Anonymous said...

Can any1 tell me how Warkey++ works ? :s cant even play it .. :s just his screen poped up .. dont know how to active them :s

Anonymous said...

hey guys it doesnt wrk when i open it it froze then i hav to alt f4 or end task to close it wtf???any help??

Anonymous said...

i mostly recomend Inventory A+ because WarKey Hotkeys are not stacking you need to press [ALT + Q] twice if you want to use the item twice ... unlike in Inventory A+ if you want to use the item twice just presss [ALT + Q + Q] << in WarKey++ you cannot use this... but i use Inventory A+ [for hotkey] WarKey [ for QuickMsg]

L0v3 Th1s said...

I love it its so cool........ and its works!!!!!

Anonymous said...

super imba

Anonymous said...

Damn... wanna have 1on1 on me on normal game..
,.i.,

Anonymous said...

try it and to be GODLIKE...!!!!

Anonymous said...

this cheat ?

Anonymous said...

hot keys is wat i need not war keys

Anonymous said...

TY...

Anonymous said...

mega kill

qwfrawfwa said...

bob

andrew said...

how to use lina ulti+dagon together by using a warkey?

Anonymous said...

you're all weak

Anonymous said...

Thankxx!! wrkd magic on me

Anonymous said...

its not working on 6.72

Anonymous said...

How to use this Hotkey in Window 7 ?

Mnski.Julz said...

This is good but i think the other hotkey that the keys are Alt=qw
as
zx
is better but i didnt know where is should find it anyways thanks :)

Anonymous said...

HEY...AI maker please don't abuse the dodge of the AI because is very annoying please,if mirana attack the AI enemy they dodge/block that attack AI plaese make AI that not dodge it....please I HOPE THAT.......please...

Anonymous said...

tnx!

Anonymous said...

Can you make macros for your spells?not for inventory?

Anonymous said...

yeah~~~cool. .
what the fuck?
1 hit kill. .
dagon ang finger using lion!!. .
cool

yaaaaaaaaaa said...

humiliation ................................... ( . Y . )

Anonymous said...

tang ina nio kantutan na lhn,
14 years old ako naghahanap ng babae

Anonymous said...

hahahahaahahahahaha noobssss : darkrazor18 add me on GARENA

Anonymous said...

cant use forward and back from mouse in this warkeys... (

Anonymous said...

monster kill

Anonymous said...

MomomomomomomomoNSTERRRRRRR KILLLLLLL !!!!

Anonymous said...

RAMPAGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Anonymous said...

Can you put an alt+'key' options here ? like the one installed on Garena Master 'coz this messes up my skillz hotkey

asdsad said...

hahah.......

Anonymous said...

can i use mouse 3,4 and 5 keys on this????

Anonymous said...

lol u're pro! ^^

Anonymous said...

Waaa...with this warkey it will make me easyly make first blood...^_^

Anonymous said...

wew lakas talaga ni trol super very lakas

Anonymous said...

After the last Garena update i can no longer use the SPACE key as a shortcut to my dagger/dagon/etc. Any ideeas pls ?

Jack said...

is this better than crisgon dota toolkit?

christian said...

xD number last .. haha i wanna try using hot keys. ^^,thanks gor the upload

christian said...

thanks

Anonymous said...

the saY mash is better than warkeys

Anonymous said...

rampage love it

Anonymous said...

Warkey/Mash for slow-handed persons. :D

Anonymous said...

lol kyo weak

Anonymous said...

add pls warkey++ 6.5

Anonymous said...

It works..tnx

Anonymous said...

yeaaaaa i like this,tank'z dude.....
i would make u horny if i can xD.....

Carpet Cleaning Caroline Springs said...

Its been 7 years and this is prove blizzard still care about Warcaft III. I will certainly return to check on the latest posts.

Anonymous said...

^You're stupid enough, not to understand what is Third-party programs. It is considered as hack, you bastard!

Anonymous said...

warkey++ is noob warkey autowarkey is 1000 better

Anonymous said...

GODLIKE!!

Anonymous said...

I'll try running this on Ubuntu 11.04.

Anonymous said...

triple kill

Anonymous said...

why my warkey cant use liao...shit la

Anonymous said...

wat should be done ?

Anonymous said...

@12:29 damn your a noob... its just health bars (the one you activate from the options)this isnt hack, and the health bars cant seen in fog ><

Anonymous said...

weak

Anonymous said...

i cant download this warkey... why??

Anonymous said...

Double kill.

Anonymous said...

dota is coollll!! ADDICTIVE!!!

simb said...

thanks....

Anonymous said...

how can use the hotkeys?

Anonymous said...

I said......
Rampage!!!

Anonymous said...

this is a cheat, surely

but this tool very helps player like me who plays in laptop that don't have any numeric key hahahha

Website Design Australia said...

I'll will try running this on Ubuntu 11.04. Hope it will work.

Anonymous said...

hahaha....nvr mind :-)jho

Anonymous said...

IT IS FOR NOOB ONLY :))

Anonymous said...

what kind of dota is this ? maka adik xa pag wla naka lingaw mag dota lang enjoy na.

Anonymous said...

how sad you are newbie!

Anonymous said...

if u can use the warkey try to switch off u're anti virus and re-download the app .. cause warkey is readed as a malware (of course)

Anonymous said...

ur right

Anonymous said...

ur right ^_^

Anonymous said...

yeah3x

Anonymous said...

good one on hotkeys but i prefer my autohotkey script much more!! and for those that are asking this is safe its not a hack its good for the newbies! :D

Anonymous said...

can u teach me how to download the dota warkey?

Anonymous said...

plz check this warkey...garena detct hack if using this software

Anonymous said...

first blood, double kill, killing spree,triple kill, mega kill, ultra kill, unstoppable, rampage...

Anonymous said...

bestttttttttttttttttttttt

Anonymous said...

best ......

Anonymous said...

whats that ?

Anonymous said...

pros:
inventory mapping,macros,shield win left win key
cons:written in c++ or other language,trys to access protected rom ,messes with war3 memory,thats why it needs to be updated for the patches,a lot of people have problems with this.
Overall:great ideas ,great tool ,but the implementation sucks ,so the whole project sucks.It shouldn't even care about war3 current patch.

Anonymous said...

cant use spacebar
it also useless 4 me

Anonymous said...

How to sent the quick message to oberserver?

Anonymous said...

oky reM!x!!!!!!!

Anonymous said...

which o f this 3 should i download?

Anonymous said...

we neee tutorial for macro page

Anonymous said...

im a troll

Anonymous said...

DOUBLE KILL..IT`S SO COOL

Unknown said...

good bosss

Unknown said...

good

Anonymous said...

When I open it, a program detects it as a trojan. It also is quite annoying, so many pop ups. Is this fixable?

FucKer oR LoVeR said...

OmG & etC... stop using lame programs try customkays.txt and some extension for the inventory keys

Anonymous said...

ahahah.. :P nice bro!!

Anonymous said...

Can Any1 Teach Me How To Use Tis Warkey? TQ

Anonymous said...

does this work on laptop's???

Anonymous said...

Nice tools, this help my numlock problem at laptop

Anonymous said...

use as administrator if u using win 7

Anonymous said...

Warkey++ 6.4

it is working, the problem is like the ff:

for example...i used "space" for "num 7" , but when i do, the screen also moves,

the same with "caps lock" for my "num 4" , the "caps lock" always on/off when i use the hotkey...

well, if it is just the caps lock, it is ok, but for may space it is not,

it always bother when playing, and then when you use space for the hotkey your screen suddenly

moves to another location of the map... please help... thank you..

Anonymous said...

Warkey++ 6.4

it is working, the problem is like the ff:

for example...i used "space" for "num 7" , but when i do, the screen also moves,

the same with "caps lock" for my "num 4" , the "caps lock" always on/off when i use the hotkey...

well, if it is just the caps lock, it is ok, but for may space it is not,

it always bother when playing, and then when you use space for the hotkey your screen suddenly

moves to another location of the map... please help... thank you..

Anonymous said...

why i cant post?

Anonymous said...

i dont usa hotkeys

Anonymous said...

dota is da best

Anonymous said...

when i 1st used this app it was okay..but now i'm having problem typing..i cant use my space bar..but thats not the problem before..tell me what should i do?

Anonymous said...

so who cares

Anonymous said...

how to download ths sheet

Anonymous said...

make something for the mac

chairs said...

Some interesting information, It proved to be very useful for me. Thank you so much for sharing!

Anonymous said...

sf\dgv

Anonymous said...

x

Anonymous said...

LwT ?...whats dat?

Anonymous said...

NICE :D

Anonymous said...

w3w

Anonymous said...

Beyond Godlike

Anonymous said...

how can i install this program warkey??
how to download it?? pls help asap ty

Anonymous said...

how to download?? how to activate?? (windows 7)??

ASDF said...

PLS UPDATE FOR 6.73 !!!

Anonymous said...

Last Blood ! :D

Anonymous said...

you all are noobs

Anonymous said...

noob kayong lhat . .parang ignorante kayo sa warkey BOBO!

Anonymous said...

yehaa i like hotkey coz 8s cmple 2 kill...^^

Anonymous said...

YOU CAN STILL USE THIS IN TOURNAMENTS? OR DOES IT CONSIDER TO BE A HACK?

Anonymous said...

I have question : why when i want to use warkey after i click warkey icon on my desktop that warkey alyaws minimize than dissapear. so i cant use warkey @@ i use winxp pro.. any solution ?

Anonymous said...

StrongCombo

Anonymous said...

this is cool

Anonymous said...

thnks tol magagamit ko na to!!

Anonymous said...

is that for laptop?

ohling said...

theres a bug on warkey

if i used blink i cannot click to the ground it well double click please fix it...

Anonymous said...

Wew

Anonymous said...

I don't understand at all. please make it simple.

suhaLe said...

NICE MOVE BRAD.!!.

Hotkey dota said...

Seems to work for me, just tried it to see if it worked for me.

Anonymous said...

make ur pro hotkey.. W,C,D,E .. so easier.. and center control with A actack.. Q,S,F,V for inventory...

Anonymous said...

How can I use autocast?

Anonymous said...

ITS TOO OLD.

Anonymous said...

rampage

Anonymous said...

BEYOND LIKE OT

«Oldest ‹Older   201 – 400 of 573   Newer› Newest»

Post a Comment

English Only, NO SPAM & No Email for further discussions use DotA-Utilities Forums

Next previous home