DotA 6.69b | DotA Allstars 6.69b Map Download (Fix Release)

DotA 6.69b Map Download. IceFrog has recently issued a new patch, DotA 6.69b as a hotfix for v6.69. This patch addresses some bugs such as, Techies bug which caused Remote mines/Statis Trap to disappear when Aghanim's Scepter is equipped. He has also removed the traditional DotA 6.69 Quest which was added earlier.

DotA 6.69b - DotA Allstars 6.69b Map Download:
DotA v6.69b.w3x (mirror 1)

DotA 6.69b Changelogs:
Fixed a few bugs
Hope this update remains a stable release so, IceFrog doesn't face any interruptions while developing DotA 6.70 and DotA 2.

Related:
DotA 6.69 Changelogs

85 Comments yet..:

Anonymous said...

nice icefrog =D


smurFz ~

Raniel said...

Good i hope no more bugs on this map:)

Icarus said...

First Blood! Hope 6.70 would be released soon ^^

Raniel said...

Good :) hope no more bugs on this map...

Anonymous said...

tnx ..... i was looking for it

because, when i use an use the ancient medallion and 9 illusions come out and again again then i become invulnerable and unable to move and cannot be seen and clicked hahah TNX

Anonymous said...

i dont think icefrog has fixed all the bugs in dota 6.69b.. i still know a bug of juggernaut

Anonymous said...

1st blood
it was nice

Anonymous said...

wew.. icarus?..

Anonymous said...

First blood!
-EcNarF

it's too early

patag_johnmark said...

there is a bug on 6.69 when you kill phoneix you can have ancient medallion when you go to roshan then click the medallion you will be dissapear

patag_johnmark said...

what is the bug of juggernut

Anonymous said...

godlike! nice!!!

Goblin Tech said...

@ Pagtag_johnmark..

the ancient medallion makes your hero disappear only if you spam it..

and stop searching for bugs let icefrog make dota 6.70 in peace

Anonymous said...

whoarange ;D

NICE :D

Anonymous said...

awww...he removed the quest..

Anonymous said...

niceGOOD

Anonymous said...

There's a bug on 6.69 map the guardian wisp when It is built
by ghost sceptre it never come back to old one's

Anonymous said...

nice release!
i hope no more bugs..

Vince said...

Yes! Nice 1

Anonymous said...

... where's vengeful

Anonymous said...

tnx icefrog>>>:) but when will you release 6.68 AI?? o_O

Anonymous said...

so fast

-RofusNinja

KinG said...

nice ! but where is phoneix ??

in 6.70 just phoneix is new hero ? or not ??

Anonymous said...

sad, he removed phoenix quest in dota 6.69b :(

Anonymous said...

keep up the good work ice frog:))

AzKat69 said...

yeey no more overpowered quest :D YEEY

Anonymous said...

can u tell me the bug of JUGGERNAUT

Anonymous said...

plsss tell how to fight icarus ??

Jam said...

COOL!

Anonymous said...

i wish icarus would be another hero in 6.70, that would be cool!

Anonymous said...

WANT To USE PHEONIX:)) I HOPE IT's IMBA

Anonymous said...

THERE IS A BUG WITH BRISTLEBACKS ULTI(6.69) IT IS AOE IT ALSO AFFECT ALL HIS TEAM,, CHECK THIS OUT

Anonymous said...

hy...I'm romanian...I wanna know when you will release new AI maps with latest heroes?Ice Frog daca trece si pl tn mesajul...fa boalor mai repede AI 6.68...ca o astept de 3-4 luni :||

xiao said...

hey:) im the regular here. but recently quite a few of the dl are host at hotfile.com and i have been hving trouble dl-ing them.i tried dl-ing the garena mh for 2 days and i haven dl it successfully :(
hope you guys can use mediafire or something else than hotfile.

Anonymous said...

icefrog is a noob... there is always a BUG in every map he makes...

Anonymous said...

what's the bug for heroes?

Anonymous said...

yeah awesome ! :)

Anonymous said...

Man there are alos Buge in this Map 6.69b know See And Use Hero Warlock and then When He goes to leavel 13 and the u done ultie of warlock there is Bug because there are 2 infernals. :D
we want one infernel not 2:PPPPPPPPPP

Anonymous said...

nice the imba quest was removed, love it!

Anonymous said...

great job! release 6.70 asap!

-ilovemonice

Anonymous said...

There is a bug with Techies.

There is no way to cast Stasis Traps. The new "AOE Detonation" feature is in it's place. You can level-up the spell but even if you use the hot key you cannot cast it.

Anonymous said...

@ person asking for jugg bug

u just want to abuse the bug in pub games. typical newbie.

Anonymous said...

your techies in 6.69 was actually fail with aganims scepter it has no ultimate LOL

Anonymous said...

this version is full of bugs. even the map itself is bugged... there are times i click heroes to walk to a specific area in map, and it keeps trying to walk around the edge there, stuck.

Anonymous said...

w8! is it possible to kill pheonix in a real match???

Anonymous said...

how to kill phoenix?in normal game>?

Anonymous said...

hey wheres the AI maP?been waiting for sooo long...

Anonymous said...

m waiting for dota 2.......

Anonymous said...

hey anonymous 8:39 you fucking noob did you read the changelog in 6.68? it says warlock is upgrade and when he cast his ss 2 golems will appear! you are only the one who wants one golem! so shut the fuck up bitchhhh!!

Anonymous said...

i just killed the phoenix(icarus) without using WTF or TEST .. if you want to know how .. add me at facebook ..
crown_one_23@yahoo.com .. no bullshit guys its for real ..

Anonymous said...

D one who said icefrog is noob is noob fucker asshole tmkc bkl lode... If u r pro den icefrog create dota maps widout bugs
Icefrog is GOD of doTa!!!!!!!!!

Anonymous said...

Will you check the linken spear problem sir ?
when I change linken spear slots it doesnt work
anymore... IMBA

Anonymous said...

2nd Blood

CooL Icefrog keep like this and i am waiting for new heroes in 6.70!

Anonymous said...

yeah this map is nic....:p ICEFROG pls let pudge carry kelens dagger pls. pls. pls. coz it is beautiful when pudge has a kelens dagger!!!!!!!!! by: inc.koala,mln.koala
from mandaue city

Anonymous said...

Hi!

I have a Update from icefrog.

The New Hero Phoenix Will be name

-Icarus-
-Phoenix of Darkness-

More updates to come...

Add me in facebook lester1189@yahoo.com

Anonymous said...

i like this map|||||

Anonymous said...

-i hope that windrunner .with aghanism ,has a new visual effect . LOL WR.

Anonymous said...

plz icefrog make WINDRUNNER more COOL with aghanims scepter. add one second. to his shakle shot. make his windrunner skill more seconds. power shoot add more damage...

Anonymous said...

NEW MAP >< WOW

Anonymous said...

nice man ....ice frog gud man....continue releasing new map.....

Anonymous said...

6.69B i still encounter a BUG here!! Mirana with Linken+ Manta the effect of linken is gone...

Anonymous said...

don't Like the new Loading screen . . rikimaru Looks gay . .

Anonymous said...

omg u got mind delay -.-

Anonymous said...

there is still a bugs that CM cant forstbite Batrider

Anonymous said...

Still, there are so much bug in dota 6.69B.
I found a bug with enchantress with aghanims scepter. She cannot drop aghanims scepter once equipped.
And fix dirge with aghanims scepter.Plague still says 20% instead of 25% after equipping it.
+ remove the yellow scrip of tiny when he adds aghanims scepter.

Anonymous said...

THIS NEW MAP STILL HAS COUNTLESS BUGS THOUGH>>
BUT I AGREE WE MUST NOT GIVE ICEFROG PROBLEMS^_^
[ i think the the 6.69 was a fast release =) ]

AND FOR THE PEOPLE WHO WANTS 6.68AI...
ICEFROG DOESN'T MAKE AI MAPS-SO DON'T ASK HIM
THE RELEASE WILL BE THIS MONTH

LET'S JUST HOPE AND EXPECT FOR THE NEW MAP 6.70..
+ THE OH SO IMBA DOTA2

Anonymous said...

linken spear here has a bug..

Anonymous said...

no more quest D:

Anonymous said...

this dota is better

puck said...

how can i find the pheonix ? i wanna got an ancient medillion .... plz reply back ~~~

Anonymous said...

YOH!...
Hotfile Sucks!..
I wish you can use mediafire or other than hotfile...

sheturnmedown said...

haha...dis map can make 2 spirit bear...

1. make ur bear take aegis
2. kill ur bear
3. while ur bear reviving, summon 1 more
4. GODLIKE

Anonymous said...

yeahh.... middle finger for noobs who says ICEFROG noob!! go go ICEFROG~

Anonymous said...

I Think They Will Not Post 6.68 AI Because 6.69 Is Released..

Anonymous said...

hmm let me get this...:
Aeon of Strife (AoS)= Starcraft
Defence of the Ancients (DotA) = Warcraft 3
Demi God = Gas Powered Games
Bloodline Champions = Bumblebee Studios
Heroes of Newerth (HoN) = S2 games
League of Legends (LoL) = Riot Games
DotA 2 = Valve + IceFrog
Blizzard DotA = Blizzard
Avalon Heroes = Alaplaya
Land Of Chaos Online (LOCO) = Alaplaya

so many games what do u think??? xD

Anonymous said...

where can i get the medallion? i want to use it

Anonymous said...

it has bug when u buy orb of venom it appears in mid lane
happend twice so far

Anonymous said...

Dirge not use aghanin Scepter -_- 6.69b
bad.

Anonymous said...

STFU anonymouse ur 2 noisy!

Anonymous said...

how can i see pheonix?

Anonymous said...

Ohh my i really like 2 play dota
Anyway you play like IMBA

Anonymous said...

the bug of yurnero... omnislash while spinning.. IMBA

Anonymous said...

this map is cool also the heroes!

Villena said...

@9:52 Anonymous
cm cant frostbite batrider if he use fireflies
so this is not a bug
Go IceFrog!!

Anonymous said...

daming bugs

Post a Comment

English Only, NO SPAM & No Email for further discussions use DotA-Utilities Forums

Next previous home