DotA 6.68c Roshan Bug

Visage Roshan Bug
DotA 6.68c Roshan Bug. There is another bug found in Dota 6.68c after the Batrider Bug. This time it's with Roshan, you can attack Roshan without being attacked by him. You just need to place Visage's Familiars on the hills correctly to abuse this bug. See the video below to see how it works.


Steps:

1. Pick Visage
2. Advance to Level 6
3. Summon Familiars
5. Place the Familiars on the hills above Roshan (as shown in the video)
6. Select the top Familiar attack Roshan using it put it back on it's place.
7. Now, Attack Roshan using any ranged hero he won't attack you!
8. Enjoy
Development on Dota 6.69 is on it's way according to IceFrog. Let's see if he releases DotA 6.68d to fix these kinda bugs.

Also, keep visiting Dota-Utilities for the latest updates.

55 Comments yet..:

SinnerSynx said...

and by the way...

Hold [Left Arrow] key while video is loading to play a Snake game :)

Anonymous said...

Woah First blood? trying XD

Anonymous said...

lol great bug

Anonymous said...

WTF?????? BUG! BUG! BUG! LoL

Anonymous said...

its working but you can only attack roshan with range heroes.. if you use melee heroes the priority will change and roshan will start attacking you..

Anonymous said...

it is very hard :S

Anonymous said...

how did u noe bout the snake game?
wow
youtube bug????

Anonymous said...

the dancing roshan xD

Anonymous said...

Hi put the bug Aleria and Enchantress, the Aleria the more you use Focus Fire (4th skill) in the Enchantress, loses more attack speed because permanentimente Untouchable (1 skill) of the Enchantress see the difference in the 10 th time. testen and posted to min ^ ^ and dont forget I discovered by rss King_man_19X, thank you all!

Anonymous said...

NiCe

Anonymous said...

STOP UPLOADING BUGS OMG.....LET ICEFROG WORK ON 6.69 SO WE COULD PLAY ICARUS :@:@:@PLS STOP

Anonymous said...

btw its not bug!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

snake game??? LOL

Anonymous said...

ulti at level 1.. how??

Anonymous said...

he used the cheat. "whoisjohngalt"

Anonymous said...

@ 12:51 - thnxxx

Anonymous said...

its not a bug its a trick...

Anonymous said...

lolz chillar roshan

Anonymous said...

Level 1 He a Super Skill wew!!

Anonymous said...

this only works if roshan dont have any stun skill yet.,

kris said...

Why does a level 1 visage have bats?

Anonymous said...

snake game is dugay na !

Anonymous said...

nice bug, hahaha

Muhammad Noor said...

this is not a bug... i kind a abuse or trick... like the roshan blind spot trick..

Anonymous said...

Nice

Anonymous said...

ahahahahahahah

Anonymous said...

nc nc..XD

Anonymous said...

haha nice1 with bug n also with snake game LOLz

enzaimium or Supaah said...

wew..
nice w0rk

Anonymous said...

How Visage with level 1 have familiar?

Anonymous said...

wow nice snake game fota!!!

Anonymous said...

lvl 1 hve familiar?
wat da heck!!

Anonymous said...

nice one

Anonymous said...

snake dugay n ang puta...wla rin kwenta ang tagal bago mo mptay c roshan prang tanga lng ang puta..bug daw ang puta..hi add nyo ko GG XD.P^R^O..ty

Anonymous said...

@ 10:07 pm.. zz english only :@

Anonymous said...

hahaha..nice one..by the way..where are you getting these BUGS..? ty

GM said...

LOL..ROSHAN DOES NOT ATTACK URSA WARRIOR??
??

Anonymous said...

Another bug on roshan!!!
Use prophet and cast teleportation on roshan's back. then hit him and tele to base. tele back to roshan and he will die with three hits!!
Hope you'll enjoy!!
(i will upload the vid later)

Anonymous said...

lol...i discover this bug before dota utilities..nvm..

Anonymous said...

@10:59 wtf r u saying?

Anonymous said...

i didnt get the snake thing zZz

Anonymous said...

TIP:Press rightclick on the dota-utilities website on the background and you will see a treasure(literally) it might blind you

Anonymous said...

noob roshan lol

Anonymous said...

@7:41
it just says thank you... WTF!???

Anonymous said...

nice job,but in the video visage is level 1

Anonymous said...

thnks

Anonymous said...

IDIOTS! ITS NOT A BUG! ITS JUST A TECHNIQUE MORONS..

Anonymous said...

Lol bug

Anonymous said...

OMG A BUG!

ruel said...

ahahaha thanks DOTA UTILITIES~

gordalyn said...

hhahahahahah lol nice man

Anonymous said...

maybe..it's somthing that IMVISIBLE....w0w nice :0

nickarlo said...

hello Dota utilities fans
may i show you gold bug in roshan bug

first to do...
pick visage remember it is work 1on1 and 6.68c
second
buy powertreads,2x staff of wizzardy,blades of attack

and try the roshan bug

and enjoy it look from your money its fast upon 2% per second`s

enjoy gold!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Those who said Visage lvl 1 have Super skill Noobs

u fucking noobs did u read the Steps fucking noobs zzz

Anonymous said...

For Those who said that Visage have SS on lvl 1

Did you read the steps?

You NOOBS

Post a Comment

English Only, NO SPAM & No Email for further discussions use DotA-Utilities Forums

Next previous home